Ruben en Lara's Speeltuin

Hier vind je alles wat we beleven...

Monday, November 13, 2006

Mijn eerste judowedstrijd

Zondag was de grote dag. Mijn allereerste judowedstrijd. Het was best een beetje spannend, maar ik had goed getraind, dus ik had er alle vertrouwen in. Leraar Eric had gezegd dat iedereen die zijn best deed een beker mee naar huis kon nemen, dus dat was cool.

Eerst moest ik omkleden en daarna moest ik op de weegschaal gaan staan, zodat ik bij mijn gewichtsmaatjes kon worden ingedeeld. Ik weeg met judopak aan 18,9 kilo. Toen gingen we allemaal samen opwarmen en daarna begonnen de wedstrijden. Sommige jongens waren al iets beter in judo, maar ik heb ook een wedstrijd gewonnen. Toen was de prijsuitreiking en ik was vierde geworden. Net niet op het podium. Maar ik ga nu keihard trainen om er volgende keer wel op te staan. Als je mijn beker wil zien, moet je maar eens langskomen.

Doei, Ruben

0 Comments:

Post a Comment

<< Home