Ruben en Lara's Speeltuin

Hier vind je alles wat we beleven...

Wednesday, March 14, 2007

Een andere kamer



Hallo allemaal,

ik heb sinds kort een nieuwe kamer. Ik slaap nu op Lara's oude kamer en zij slaapt op mijn oude kamer. Het mooiste is dat ik nu ook eindelijk mijn hoge bed heb gekregen. Dat is echt gaaf. Daar kan ik dus gewoon onder spelen en mijn speelgoed neerzetten. Er moeten alleen nog gordijntjes voor, maar die worden gemaakt...

Op de foto's zie je mijn bed en kun je ook zien dat ik papa heb meegeholpen om het in elkaar te zetten. Ik mocht van papa de houten staafjes (duveltjes) in de gaten timmeren met mijn eigen gereedschap. Ik zei nog tegen papa dat ik niet verwacht had dat meehelpen om een bed te bouwen zo leuk zou zijn.

Doei,

Ruben

0 Comments:

Post a Comment

<< Home