Ruben en Lara's Speeltuin

Hier vind je alles wat we beleven...

Wednesday, August 09, 2006

Simsala-leuk...








Afgelopen zondag ben ik met Lara en papa en mama naar Toverland geweest. Helemaal in Limburg. Toch was het maar iets meer dan een half uurtje rijden. Toen we aankwamen liep er een 'enge' mevrouw op de oprijlaan, die wilde ons een handje geven, maar ik en Lara zijn vlug achter papa gaan staan, zodat ze ons niet kon pakken.


Toen naar binnen toe. Hé een grote binnenspeeltuin. Cool! Daar wil ik in. Schoenen uit en zo snel ik kan die hoogste torens in klimmen. En kijk! Daar is Lara ook, die klimt gewoon achter me aan. Papa is er volgens mij niet zo gerust op. Hij roept naar Lara dat ze naar beneden moet gaan, omdat daar zo'n vette glijbaan is. Volgens mij wilde hij haar gewoon verder naar beneden lokken...

Om alles wat we verder die dag gedaan hebben op te noemen duurt te lang. Maar hoogtepunten waren: de Woudracer, een kei-snelle achtbaan trein die door de hal scheurt, vrooooommmmm, de houten klimtorens met glij/rolbanen en de spuitende waterfonteinen waar ik twee keer kletsnat ben geworden. Gelukkig had mama nog droge kleren in de tas gedaan.

Ik vond het heel erg leuk, simsala-leuk zelfs...

Ruben

0 Comments:

Post a Comment

<< Home