Ruben en Lara's Speeltuin

Hier vind je alles wat we beleven...

Saturday, September 09, 2006

Ippon...






Vandaag ben ik voor het eerst naar de Kleuter-Judo geweest. Mijn leraar was Eric en die heeft de zwarte band, dus die kan goed judo-en. We moesten rennen, tikkertje doen, koprollen oefenen en als Eric in z'n handen klapt, moeten we allemaal stil zijn. Papa en mama moesten ook meehelpen. Toen de leraar vroeg of er iemand misschien met hem iets wilde doen, stak ik als eerste mijn hand op... Dat was spannend, want ik wist niet wat er ging gebeuren. Eric tilde me terwijl hij op de grond zat met zijn voeten omhoog, haalde me over zijn hoofd en liet me met zijn handen een salto maken. Dat was gaaf, ik wilde nog wel een keer. Ik vond de eerste judoles cool en volgende week ga ik weer. Jippie.

Ruben

0 Comments:

Post a Comment

<< Home