Ruben en Lara's Speeltuin

Hier vind je alles wat we beleven...

Thursday, August 17, 2006

Naar de Oliemeulen





Hallo iedereen,

Ik ben woensdagmiddag met Ruben, papa en mama en opa en Justin naar een gezellige, kleine dierentuin geweest. Er zaten slangen, hagedisco's, spinnen, apen en roofvogels. Tijdens de roofvogelshow had Ruben zijn hand opgestoken omdat hij wel een buizerd op zijn arm wilde laten landen, maar de mevrouw had andere kindjes uitgezocht. Toch wel dapper van hem. Kijk maar eens op de foto's hoe groot die vogels zijn. Ik vond ze best wel een beetje eng. Er was ook een speeltuin en van opa had ik drinken en een zakje chips gekregen. De zee-arend wilde ook wel een chipje volgens mij...

Er was veel te zien en ik vond het hartstikke leuk. Toen we weer in Best waren, gingen we met z'n allen naar de friettent met de ballenbak. Tante Monique, Michel, Stefan en Marcia en oma waren er nu ook bij. Ik had frietjes en salade en frikandel gegeten en toen moesten we weer naar huis.

Lara

0 Comments:

Post a Comment

<< Home